Już od lipca obowiązują nowe przepisy chroniące klientów biur podróży. Organizatorzy muszą dokładnie informować podróżujących o wszystkich szczegółach podróży, niezależnie od tego czy organizowanej w pakiecie czy poprzez połączenie oddzielnych usług. Biura podróży muszą obowiązkowo zapewnić sobie ochronę na wypadek niewypłacalności, by w razie upadłości zorganizować powrót podróżujących i zwrócić im koszty. W przypadku niebezpieczeństwa lub katastrof naturalnych klienci mają prawo do rezygnacji z wakacji bez dodatkowych opłat oraz do wsparcia przez organizatorów już w miejscu pobytu. Podkreślono również, że zobowiązania te spoczywają na organizatorze, niezależnie od tego kto wykonuje usługi.
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej."
Od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). Z uwagi, iż na naszej stronie internetowej używamy plików cookies, służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach, w trosce o Twoją prywatność zmieniliśmy naszą „Politykę prywatności”. Pełny zakres informacji na ten temat znajdziesz tym poniższym linkiem."